U Istru stigli prvi predstavnici američkog udruženja Virtuoso
Written by Dean Mladenović on 5. listopada 2021.
Netom nakon što je Turistička zajednica Istarske županije postala partner mreže Virtuoso prvi njezini predstavnici pristigli su u Istru! Virtuoso okuplja više od tisuću međunarodnih turističkih agencija specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja, a Istra je kao „Virtuoso preferred partner“ pristupila i prodajnom sastavu ove platforme utjecajnih savjetnika za putovanja.
S ciljem da se Istra pozicionira kao željena destinacija unutar Virtuosove mreže i potakne prodaja, organiziran je posjet za prve dvije grupe putničkih agenata specijaliziranih za turistička putovanja. U mjesecu rujnu naš je poluotok istraživala grupa od osam savjetnika iz Sjedinjenih Država, a već drugi posjet predstavnika s američkog, ali i njemačkog tržišta, iz devet eminentnih agencija, uslijedit će tijekom listopada.
Posjet Virtuosovih agenata Istri organizirao je Calvados Club, vodeća tvrtka u segmentu luksuznog i iskustvenog turizma u Hrvatskoj, uz potporu Turističke zajednice Istarske županije, s namjerom da se pobliže upoznaju s ponudom poluotoka kako bi svoja iskustva mogli prenijeti svojim kolegama i klijentima. Upravo zbog ovakvog truda, rada i entuzijazma Hrvatska se u posljednjih nekoliko godina profilirala kao izuzetno zanimljiva destinacija na svjetskoj karti luksuznog turizma te je uvrštena među pet najboljih odredišta izabranih od ove prestižne organizacije.
Virtuoso® je vodeća asocijacija u segmentu luksuznih putovanja s više od 22 tisuće savjetnika u preko 50 zemalja u kojoj je moguće ostvariti članstvo isključivo na poziv i uz preporuku barem tri člana.
Osnovni cilj ove mreže je ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja. Osim nagrađivanog časopisa Virtuoso Life, Virtuoso stvara marketinške platforme svjetske klase, poput tematskih kataloga putovanja, marketinga putem e-maila i izravne pošte, koje partnerima dobavljačima i turističkim zajednicama pružaju mogućnost pristupa mreži savjetnika za putovanja njihove baze klijenata luksuznih putovanja. Godišnja prodaja mjeri se u rasponu od 25 do 30 milijardi dolara što Virtuoso čini moćnom snagom u industriji luksuznih putovanja.
Članstvom u ovoj ekskluzivnoj grupaciji Istra je potvrdila da ima visokokvalitetne usluge i doživljaje koje može ponuditi gostima visoke platežne moći, a realizacija ovakvog partnerstva dio je mnogobrojnih aktivnosti koje Turistička zajednica provodi prezentirajući ono najbolje što Istra ima, od vrhunske smještajne i gourmet ponude do široke palete atrakcija, aktivnosti i doživljaja.